عید فطر مبارک

متاسفم. خیلی تلاش کردیم تا نسخه جدید روز عید فطر بیاد بالا ولی نشد.

همانطور که مطلع هستید نسخه جدید از ابتدا طراحی شده و ساختار و انجین پایگاه داده آن نیز به کل عوض شده. از این جهت مجبور هستیم کل داده های کاربران را به نسخه جدید منتقل کنیم. تست این انتقال داده ها از حد انتظار ما بیشتر طول کشید و کماکان ادامه داره و هنوز به وضعیت مطلوب نرسیده.

البته در طی این مدت نسخه جدید در اختیار بعضی از کاربران قرار گرفته بود که خوشبختانه با وجود بعضی انتقادات نظر همه مثبت بود. جا داره از همه دوستانی که در این راه ما را با انتقادات و پیشنهاداتشان یاری میکنن صمیمانه تشکر کنم.

عیدتون مبارک

پیش نمایش نسخه جدید – برنامه های کمکی

از زمان راه اندازی اولین وبلاگها تا کنون با ارتقاء سطح کاربران امکانات جانبی متعددی از قبیل امکان لینکهای روزانه، صفحات ثابت، اتصال دامنه و ... به سرویسهای وبلاگدهی افزوده است. این امکانات اگر چه بسیار کاربری هستند و باعث توانمندی وبلاگها میشوند ولی جزء نیازهای اصلی وبلاگنویسان محسوب نمیشود و در بعضی موارد اصلا مورد استفاده واقع نمیشود. از اینرو در نسخه جدید بلاگ اسکای این مجموعه ابزارها به طور پیشفرش در پنل مدیریتی وبلاگنویسان قرار ندارد.

چنانکه هر زمان مایل به نصب و یا حذف یکی از امکانات صفحات ثابت، نظرسنجی، روزانه‌ها، انتقال مطالب، آمار، پیوندها، وبلاگ گروهی و اتصال دامنه بر روی وبلاگ خود هستید میتوانید در پنل مدیریتی وبلاگتان به منوی برنامه های کمکی مراجعه نمایید.


پیش نمایش نسخه جدید – دسته بندی یادداشت ها

یکی از قابلیتهای یادداشتها امکان طبقه بندی یادداشتها در دسته های دلخواه می باشد. برای دسترسی به بخش مدیریت دسته بندی یادداشت ها می بایست به منوی "یادداشت جدید" مراجعه نمایید در بخش تنظیمات یادداشت، تب دسته بندی، لینکی با عنوان "افزودن و مدیریت دسته‌ها"  وجود دارد که با مراجعه به آن وارد بخش دسته بندی یادداشت ها خواهید شد. این بخش شامل مدیریت کامل دسته بندی یادداشت ها از جمله درج، ویراش و حذف می باشد.

ادامه مطلب ...